RSS

Sunday, May 24, 2009

GwA WeDDiNG @ Bt PaHaT

Awal2 pagi Nil dh bg tau dia on the way nk trn KL. Aku sbnrnyer sedikit berat hati nak g kenduri Giwa ni. Bkn tak nak pegi, tp memandangkan aku masih lagi demam. Abg e awal2 lagi pesan klu demam lagi x yah g la, klu rasa sht dia x ksh jer aku g. So..aku call la member aku si Arash ni " Soori la Arash, aku betul2 tak leh g. Aku demam. Jd pape masa dlm p'jlnan nnt sape yg ssh." Dia x ksh cuma dia nk aku bg tau kat Nil. So..aku pn sms Nil. Puas gak si Nil ni memujuk aku. "Ala..Lela blh je ko pegi, pape jd aku ada.Aku jaga ko"..Aku ckp nnt la aku pk. Rasa2 mmg nak g, tp kepala aku terasa di awan-awangan jer..Ayat terakhir Nil yg aku xleh tolak yg menyebabkan aku pegi gak akhirnyer... " Ala lela, ko tak kesian ke kat aku ngan Arash. Penat2 je ktrg 2 org ambik cuti"... Ruper2 si Arash dh berkomplot suruh Nil pujuk aku. Hampeh...


Aku bersiap ala kadar jer memandangkan Arash lg 15 minit nk smpi rmh aku masa aku bgtau aku setuju join diorg dgn syarat aku akan tido if aku ngantuk sbb aku dh mkn ubat. Lepas ktrg ambik Zizi kt Sentul ngan Nil kt Pudu, ktrg terus gerak ke Sri Gading, Bt Pahat. Kuar kot tol Yong Peng. Smpi around kol satu..and then sempat lagi g Batu Pahat Mall cari hadiah Gwa.


Ingatkan ktrg dah terlmbt sbb smpi pn dah dlm kol 2. Rupe-rupernyer pengantin pun blm dtg. Lepas mkn tggu penganti lelaki datang. Ramai gak member aku yg baru dtg. Dpt la aku jumpe member sekelas aku masa study kt PJB dulu. Anis dtg ngan tunang dia. Aida dtg ngan parents dia. Sue dtg ngan anak dia. Daus plak dtg sorang tp menurut kata Sam dia dh tunang. Sam dtg ngan hubby dia, tp aku tak sempat jumpe dia sbb dia dtg awal dan terus ke Muar. Tp sedikit terkilan sbb xdpt jumpe Zana. Aku call dia pun x dpt. Emm..kwn2 aku..lama betul tak dengar cite memandangkan masing2 dah ada life sendiri.



Gwa n Wan



Nil,Daus,Arash n Zizi



Sue, Gwa, Aida, Anis n aku

On the way blk ktrg sggh mkn mee bandung muar kat Pekan Muar. Ajak bwk ktrg mkn dkt dgn Perhentian Bas Bentayan. Blh thn gak sedap, harga baru RM3 sepinggan tp sedikit pedas.
Lepas tu ktrg meneruskan perjlnan blk ke KL. Arash drop aku kt Petronas b'hmprn Sg Besi. Abg E dah tggu aku kt situ. Aku siap kenalkan Abg e ngan member aku. Cuak gak Arash takut Abg e ckp sbb dia aku terus kebah dari demam...Haha... mcmana tak kebah kat kenduri Gwa, cuaca panas sgt...Pape pun aku happy dpt jumpa member lama. Reunion entah bila nk buat. Lepas ni mesti sibuk ngan study aku plak.....

0 comments:

Post a Comment