RSS

Tuesday, May 5, 2009

Penang i'm Coming.. (last day)

Hari ahad plak, ktrg rmai2 berkumpul kt rmh Kak su. Kali ni Abg E dtg ngan kak tie n anak2. W'pn tak dpt jln2 Penang, tp aku puas ati sbb dpt ktrg adik beradik berkumpul. Kebetulan Abg Pin nk meraikan bestday Kak nani soo..dia celeb bestday advanced aku ngan Daniel skali..


My Advanced Cake



Celeb bestday




Mlm tu aku bersiap2 nak blk semula ke KL. Bas aku kul 12.45pm..So ktrg dari rmh kak su around kul 11pm. Sempat lagi membeli2 buah pala ngan salak kat Stesen Bas. Thanks Abg Najib ngan k.ema sbb hntr n siap tggu smpi bas gerak. Sian kat Adib dah terlena kat atas riba K.Ema.
Dlm bas plak, perut aku wat hal. Bas tu berenti kt tol Jelapang. Bila bas dh nak gerak baru terasa sakit. Tp aku rasa blh thn lagi ni...tp lama2 tdo pn blh mimpi sakit perut, x blh jd ni. Last choices..g kat abg driver india tu suruh dia berenti kt R&R Simapang Pulai. Fuh..lega. Aku pn tdo semula. Bila aku sedar jer.. Bas yg aku naik ni dah berenti kat tol. Aik..takkan smpi kt Duta dah kot. Rupe2nyer cuma exit kt Slim River. Diorg berenti mkn rupanye. Nasib baik aku penah smpi kt tpt tu dulu. Seingat aku masa aku dari Penang - JB masa aku belajar kat Pasir Gudang dulu. Aku smpi kt tol Duta dlm kol 6.30am. Cuak gak aku sbb bas tu akan teruskan perjlnan ke JB and Singapore. Ingat kan nak keje klu smpi awal, tp akhirnyer...hehe...lepak jer satu ari kat rumah..
Walaupun ape yg aku rancang x berjln lancar, tp aku puas ati. Kak su kata next trip for family, ktrg akan berkg kat Kuala Sepetang plak. Bkn ape, abg dah gian nak gi mancing.. hehe.. no hal punyer.......

0 comments:

Post a Comment