RSS

Tuesday, May 12, 2009

CeLEb My bEstDay....



Hari selasa mggu lepas, 05 Mei 09 merupakan hari lahir aku yg ke...?? Hehe.. umur tu kena rahsia. Tp sedar x sedar, umur aku dah makin meningkat..pengalaman pn dah byk..

Aku sengaja ambik cuti ari tu. Mmg dh lama aku plan nk cuti dan aku nk buat sume mende yg aku nk buat ari tu. Kebetulan plak penat blk dr Penang x abis lg. Kali ni Abg E pn sama2 ambik cuti. Nak celeb my bestday.

Kitrg g The Mines. Sebenarnya dah lama aku teringin nk naik Cruise kt The Mines. Kebetulan Abg E on je. Aku ape lg..epi la. Tp sblm ktrg naik Cruise.. Sempat lagi mengabiskn masa, main bowling ngan tgk wayang.
Best gillers aku rasa...sebab aku mmg teringin nk buat sume ni masa weekday. Klu weekend, ramai sgt org. Ptg ktrg enjoy naik The Cruise, tp yg paling best sbb ada Abg E bersama ngan aku. Hehe...



Mlm plk, Ktrg p candle light dinner ( w'pn xde candle ) kt Look Out Point kat Ampang. Emm..I'm very haappy that day..Thanks to Abg E for make me happy and spend your time with me.



0 comments:

Post a Comment