RSS

Tuesday, May 5, 2009

Penang i'm Coming..(2nd day)

Pagi sok plak, cdgnyer aku nk g jln2 ngan Jebat. Janji nk jumpe around kul 3 kt Jeti Butterworth. Pagi tu sempat lagi g teman Fuzail mandi kolam kt kondo abg aku.



Fuzail & Pak Njang





Ingatkan sempat gk g jln2 kt Bkt Jambul sekejap, tp hampeh..tak sempat..(sempat ambik gmbr dr atas bas je)



@ bus stop & P'mdgn dr atas bas



So..abg pin hntr aku ngan Jai kt bus stop, pastu tu ktrg terus g Jeti naik feri. Aku ckp kat Jai. "Cu rasa, kita kena byr tket feri tapi nape tak de plak tpt bayar tu". Fuzail mana tau pape sbb selalunyer dtg Penang ngan akak n abg ipar aku naik keta. Pastu pk2 blk baru aku ingat bila nk kuar dari Island mana kena bayar....Aku dh mamai...Hehe...betul la aku dh lama x dtg Penang.




P'mdgn dari dlm feri


Smpi jeti seberang, Jebat ambik ktrg.Smpi pn around kul 4.30pm.Sian dia, baru blk keje. Dia bwk ktrg blk rmh sbb dia nk salin baju dulu. Pastu kena tggu dia repair tayar keta plak. Prob skit sbb dia p bwk keta kt site. Tau je la keadaan site dia camne..Tggu punyer tggu, dah kul 6.30pm. Soo..aku decided terus je la gerak g rmh kak su kt Relau, Kedah. Smpi rmh Kak su pun dh around kul 7.15pm. Emm..tak dpt gak aku g jln2 Penang. Ingatkan nk g Pulau Jerjak. Sedih gak tak dpt mkn kari kepala ikan jaws yg jebat nk belanja tu. Tp aku bangga sbb aku yg tunjukkan jln g rmh kak su kt Jebat. Jebat blm penah g rmh kak su dan aku klu g rmh kak su normally ngan Abg Pin, Kak ema or Kak su sndri. Haha...Anyway..Thanks Jebat sbb hntr ela ngan Fuzail ek..

Jebat ngan anak2 Kak Su

0 comments:

Post a Comment