RSS

Thursday, April 2, 2009

28-03-09, Lata Chamang, Bentong.

Setelah semua persiapan & persediaan dibuat sekian lama tiba la harinya... Aku awal2 lagi dah bgn utk goreng nugget. Ptg & mlm smlm kitrg dah perap ayam ngan ikan utk di bakar.. ktrg semangat giller pagi2 lagi dah tggu kat ofis....yg panasnyer tggu punyer tggu diorg yg lain tak smpi2 lagi.. Eh..mana sume org ni..Mai sbg S/U sibuk menelefon sume org.. Kesian plak Abg Lan tak dpt join sbb anak tak sht plak. Adli yg nk blk kg tba2 tak jadi blk..nasa pun...so dia join la kitrg.. Jadi tgk la aksi2 tak senonoh ktrg semasa bbq, mkn2 n mandi manda....Hehe...POYO'S sumenyer tp yg penting sempoi......


Persiapan sebelumnyer....








Aku yg poyos




Kat Highway Gombak..Aku takde dlm gmbr sbb aku jd jurugmbrnye..hehe...



Member2 opis aku...



BBQ Time n mkn time...











Berlatar belakangkan Air Terjun Chamang.


Mandi Time...













Walaupun banyak halangan yg dihadapi...hari sedikit hujan, Arang susah nak membara tetapi kami akhirnya balik dengan gembira. Harap2 dapat buat aktiviti sebegini lagi dan ramai lagi yg dapt menyertainyer....



Inilah group aku yg menyertai aktiviti kali nie.....
Thanks to all......

0 comments:

Post a Comment