RSS

Friday, March 27, 2009

Persediaan ke Chamang

Chamang...Mcmana keadaan tpt tu pun aku tak tau sebab aku tak pernah pergi... Tapi semangat nak pegi ketempat tu mmg berkobar2. Perancangan nak ke tpt tu dah hmpr sebln di buat. Mula2 tu x nak pegi sebab aku dpt invitation g kenduri kawin kat ganu. Member aku masa kt PUO kawin. Tp memandangkn adalah mslh skit t'masuk la masalah kewangan so perancangan tu cancel. So..aku join la member ofis bt persediaan.

Susah nk gk wat arrangement ni rupanya. Berapa org nak g, berapa nk wat collection, nak g mcmana dan yg penting sekali nak makan pe... Ha..bab mkn ni yg aku paling aku suke. Semlm ktrg g beli brg2 utk ber BBQ. Ptg ni nk sediakan segalanya. Senang skit sok. Nnt takde la t'gopoh gapah..

Ha..so, dah tak sabar nak tggu sok. Hrp2 sumenye berjln ngan lancar..Amin.

2 comments:

Nurliyana said...

cayala kak lela...nnt perancangan ke langkawi plak ye hehehe

DaNG WaNgi said...

Langkawi lmbt lagi..Tp harap2 perancangan kita menjadi

Post a Comment