RSS

Thursday, September 10, 2009

Berbuka PuASa.....

Emm..sedar tak sedar, lagi seminggu lagi nk raya. Tahun ni aku rasa masa cepat sgt berlalu. Agaknyer sbb every weekend aku asyik travel ke KL je. Emm.. ari ni pun. Nmpk gayanye aku kena b'buka pose dlm bas arini, sbb aku naik bas kul 6.30ptg.

Mggu lepas, Sabtu aku b'buka ngan classmate aku Ain. Tp masa tggu waktu b'buka siap study lg, sbb sok pg2 da test control.

Sok plak, aku b'buka kt rmh kak zana ngan abg iwan ngan ex-housemate aku. Kebetulan plak bestday k.zana aritu, terus celebrate after smbhyg maghrib.


Sempat lg g beli kek tuk K.zana




Aku n exhousemate

Emm..ari senin plak..aku b'buka kat rmh sepupu aku kt damansara. Aku dtg ngan Abg E...Lepas kelam kabut dia hntr aku kt Hentian Duta coz bas aku kul 8.45 mlm.



Lastly smlm aku berbuka pose kat rmh makcik ngan pakcik tuan rmh yg aku tggl skrg.

Hehee.. smpt lagi g melawat kebun kt tepi rmh..Aku suka.....

0 comments:

Post a Comment