RSS

Friday, August 21, 2009

Planning B'buka Pose...

Ha...blm lg masuk bln Pose..aku dah sibuk dah mengatur rmh tuk bukak pose. Yg pertama of course kt kg...sebabnyer mlm ni aku blk kg tuk b'sahur,berpuasa dan b'buka ngan mak ayah aku. Emm..mggu dpn dh b'cdg nk b'buka pose ngan ex-housemate aku kt KL. Then ngan Abg E pastu baru ngan sepupu aku yg lain....

Mggu dpnnyer lagi...kitorg nk g b'buka pose kat rmh Kak Zana. Ex-housemate aku.. Bila dh masuk bln pose ni t'igt dulu ktrg slalu ber e-mail2. org p'tama selalunye kak zana... Ayat k.zana "ptg ni nak msk per.. tak pun ..lapar la @ lastly bosan giller..hehe... Kak Naz,kak pae ngan yana pun... Emm...nmpknyer thn ni takde la mcm tu lagi.. Ha....Kak Zana ckp nk masak Ikan masak stim..Tp yg malasnyer aku plak yg kena bg resepi...

Emm..rindu ler kat korang...
.
My Ex-housemate

0 comments:

Post a Comment