RSS

Wednesday, September 16, 2009

Bersahur @ KFC

Mggu ni mggu terakhir aku berpuasa di KL. Ari tu, masa aku bersahur sorang2, aku ajak Abg E bersahur di luar. Tp hampeh takdenyer dia nk bwk aku..

Mggu ni akhirnyer tercapai gak hasrat aku nak bersahur kat luar ngan dia. Mulanye ingatkan nk kuar bersahur ari sabtu pagi, tp hujan turun lebat giller dengan kilat lagi. Yang lebih menyedihkan, keta plak kena block..


Tp esoknyer pagi2 lagi aku dah kejutkan Abg E. Ingatkan nk g naik motor jer. Cepat sikit. Tapi motor plak ada masalah tak blh nk start. Kesian plak aku kat Abg E termengah2 start motor. Last skali kitrg g bersahur kat KFC Jln Klang Lama. Tapi kelam kabut gak sebab masa kuar tu dah kul 5 pg. Emm..x sempat aku nak minum air masak sebelum habis imsak.
Muka seposen org br bgn tdo
Menu Bersahur....

0 comments:

Post a Comment