RSS

Sunday, July 12, 2009

My New Life...Argh..tension

Emm..mggu pertama bergelar student SPACE merupakan hari2 yg sukar. Rupe2 byk cabaran yg aku kena tempuh. Berbeza belajar part time ngan full. Terasa sgt2 kelam kabut. Mkn pun rasanye main telan jer x sempat nk kunyah..hehe..



Ditambah plak aku kena transfer ke manjung, Perak. Ha sendiri cari masalah gatal2 g mintak manjung. Tp tak pe for da' better job & experience...



Aku tension sbb aku xdpt nak catch up pe yg lecture kelas aku mengajar. Bkn dia yg x tau ajar tp aku dah x ingat formula2 math & add math yg ktrg penah belajo dulu..Emm.. ni yg kena gandakan usaha ni.



Mcm2 hal yg b'laku pd hari pertama belajar. Dh la cari kantin x jumpe, pening aku ngan struktur bgnan kt UTM ni.. Sok nyer baru perasan yg kantin tu kat belakang dwn kuliah je. Hari pertama dh ada kelas smpi mlm. Masa ktrg tgh mkn kt kedai simpang Jln Semarak tu, tetiba jer bunyi dentuman yg kuat. Rupernyer ada accident. Kesian kt adik tu, berdarah kepala ngan maybe mulut dia berdarah.. tp mmg hero sbb dia x nangis..mybe sbb t'peranjat kot...



Alhamdulillah, persediaan ke Manjung hmpir selesai. Rmh dh dpt, kenderaan pn. Thanks tu Nuar sbb nk pinjamkan aku skuter ko...



Moga2 segala usaha aku skrg t'capai pd masa akan dtg. Amin.....

2 comments:

mawar_berduri said...

kak lela,
dapat transfer ke manjung ke ? wa..best nye ..ble pg ?

DaNG WaNgi said...

Emm..lama tul x tgk blog ni. Dah hmpir semggu k.laila m'jadi warga Seri Manjung.. Bila blk kg, mai la sggh rmh k.

Post a Comment