RSS

Friday, July 24, 2009

Hari Keluarga 2009



Walaupun dah hmpr smggu events ni dah b'lalu, ari ni baru sempat aku nk coret kan pengalaman aku menguruskan Hari Keluarga ni. W'pun x terlibat sepenuhnyer, tp cukup b'makna utk aku sbb ni hari keluarga yg t'akhir aku serta utk di sekitar ibu pejabat. Entah bila aku akan join events kt cni lg.


Byk acara2 diadakan pd hari tu, antaranyer sukaneka rakyat, futsal, TNB Idol, pertandingan membuat roti canai dan juga petandingan teh tarik. Aku punyer team incharge bhgn permainan utk kanak2. Ha...byk ragamnye utk handle acara ni sbb ianyer melibatkan kanak2. Tp yg paling aku menyampah bila mak bapak yg lebih2 drpd anak. Hehe...

Sooo.. lihat la aksi2 semasa acara ni berlangsung.



Akhir sekali kitrg yg menjd sprt kanak2.. Tu semua OA punyer keje. Thanks to all atas pengalaman ni...



Mmm.. mmg penat giller sbb pastu aku rushing plak nk g kelas..

1 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

walaupun saya bukan Warga TNB lagi dah ... tapi saya pegi jugak Family day ni ...Sedap makan ayam KFC..... :)

Post a Comment