RSS

Thursday, July 23, 2009

My New LiFe...

Emm..lama betul aku x menjengah aku nyer blog ni. Cuma sempat view jer. Keblkgn ni betul2 sbk nk m'biasakn diri di tempat baru. Hampir smggu aku kat Seri Manjung ni. Hidup sendiri kena b'dikari, dgn housemate baru & juga office mate baru. Tp yg paling penting aku rasa tpt ni mengajar aku m'jd lbh berani.

Haha.. sebabnyer aku dah berani bwk motor sorang2 ditgh2 pekan seri manjung ni dan juga ke tpt keje.Tp klu kt KL kompem aku surrender. Kt pekan kecik ni pn aku blh sesat. Klu kt KL ape tah lg. Smpi nk cari Billion pn x jumper, bila dh on the way nk blk rmh br nmpk. Siap sesat jln lg smpi nk m'hala ke Teluk Batik ngan Lumut lagi. Ptg td, siap kena tegur ngan security. Amboi..besarnyer motor lbh besar pada tuan.Hehe...
Hidup kat cni aku sesuai utk yg berkeluarga. Skrg ni aku rasa sedikit boring, maybe masih tak biasa ngan keadaan kt cni kot. Harap2 nnt aku dpt biasakn diri. Tp klu utk ketenangan mmg cni la tptnyer. X payah bersesak kt jln raya. Blh lmbt bgn tuk g keje..(tu antara part yg aku paling suka kt cni) dan mknan kt cni masih blh dikatakan agak murah.


Emm..nasib baik every weekend aku turun KL. Soo...xde la boring sgt. Tp g KL pun, masa aku byk kat kampus jer.. Sama jgk..hehe..



Ni la motor yang aku bawak ari2 g keje skrg.

1 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

wa...Kak Lela dah jadi minah rempit la sekarang ni ye ? ...hiihi...hati2 k ...

Post a Comment