RSS

Sunday, June 21, 2009

Kenduri Abg Chik @ Chini

Hari Isnin 08-06-09, kenduri menyambut disebelah lelaki pulak. Kenduri buat kat Chini, kat rumah pakda aku. Kedua ibu bapa Abg Chik ( mak lang & pak lang aku) dah xde. Ktrg adik beradik sepakat buat kat Pahang. Maybe jimat skit berbanding buat kat Perak. Kenduri dibuat secara gotong royong.




Persiapan kenduri.



Aku tgh berusaha keras mengupas kulit telur puyuh utk santapan pengantin.



Kak Imah n Kak Baiti dgn bunga manggarnyer.




Sarah ngan aku sbg runner. Sarah mmg suke sbb dia ni suke sgt merepit. Haha...


Bergambar seblm pengantin tiba.
Pengantin smpi around pukul 12.30pm.






Selamat Pengantin Baru buat Abg Chik n Mai ( Kak Chik )



Berambar Kenangan dgn Makda n Pakda


Mkn Time......

Ptg tu selepas tetamu sume dah blk kitrg suruh Abg Chik belanja kitrg sume mkn aiskrim....Siap beratur lagi masa pakcik aiskrim tu nk bagi. haha....




Ni Aina @ Ukut ( sebab dia kata Pak lang ni ukut la ( mean kedekut ) sooo..Abg E terus panggil dia ukut..haha) Aku ajak dia keluar ambik aiskrim. Dia ckp " aina x nak la, aina demam. Tapi bila bagi jer aiskrim tu, terus ilang demam dia. haha....

Terima kasih kepada semua yg terlibat, nak mention nama sume org rasa ramai sgt...

0 comments:

Post a Comment