RSS

Sunday, October 3, 2010

Raya 2010

Raya tahun ni takde yang istimewa sgt, seperti thn2 yang lepas jer.. Cuma thn ni aku beraya sebagai tunangan orang hehe....

Raya tahun ni aku balik naik motor ( pengalaman pertama ) First time aku naik motor paling jauh dan keseorgan. Tp tak pe thn dpn dah balik raya berdua.

Raya thn ni sume adik beradik aku balik.

Ini abang aku yang no.3. Abg Pin .Klu dia takde biasanya ari raya sunyi sikit sebab xde org yg nak menyakat anak2 buah aku termasuk la aku sekali yg kena.
Ini pulak Abg aku no.4 Abg Mat. Dialah yang selalu jadi driver kitrg kalau nak kemana2.


Ini Kakak aku no.5.. Kak Elly. Dia lah yang boleh harapkan tgk mak & ayah serta makcik aku kat kg. Sebabnya mmg dia ddk ngan makcik aku kt kg.
Ini la sebahagian keluarga aku yg sememangnyer ramai..

0 comments:

Post a Comment