RSS

Friday, February 26, 2010

Lawatan 5S Ke SJ Putrajaya

Balik dari bercuti, pg esoknya aku terus bergegas naik bas ke SJ Putrajaya. Dah la terlambat bangun. Wat muka selamba jer sebab aku la yg paling lmbt. Hehe.. Nasib baik aku dok dgn Mardiah..

Perjalanan ke Putrajaya berjalan ngan lancar. Tghari sampai kat Masjid Putrajaya. Aku, Kak Min, Kak Anom ngan Mardiah ambik kesempatan jln2 kt jetty naik Cruise.



Lepas tu dalam pukul 2 ptg ktrg terus gerak ke SJ Putrajaya.


Kat sana aku jumpa ngan Faridah. Member office lama, member sblh partition aku. huhu...




Banyak maklumat yg aku dpt tahu mengenai 5S dan Stesen SJ Putrajaya ketika wat lawatan ni...






2 comments:

mawar_berduri said...

wa.....
tringat dulu2 pun pernah wat lawatan 5s kat SJ Putrajaya .......

Cik Pery tetap maintain cam dulu

DaNG WaNgi said...

X tau pe.. K.lela yg makin berisi skrg ni..huhu tension.

Post a Comment