RSS

Sunday, November 15, 2009

Karya Hloveate

Dah hampir semggu aku bercuti semester. Masa aku byk dihabiskan ngan baca novel ngan tgk CD/DVD. Itu pun kat laptop aku jer. Hari mggu plak aku p ofis wat keje. Nasib baik g ofis klu tak mati kutu aku dibuatnyer dok sorang2 kat besar ni. Sume housemate aku balik kg. Aku yg dok nganga sorang2. nak jln2 sorang2 mana ada feel

Emm... mcm putus fius aku..sarkartis ni ayat2 yg aku baca karya Hloveate... Dan yg tak boleh lupa adalah 'Palpitation'. Hehe.. aku dulu mmg terasa mcm tu, dub..dub..jantung aku berdebar2..tp bukan sbb musabab lain..sbb dulu aku punya Tiroid da...Dah 4 buah novel dia aku follow. Aa+Bb, 5 tahun 5 bulan, Tunas dan yg terbaru aku baca adalah Rooftop Rant. Pertama kali aku beli kat Aa+Bb MPH, sebab tajuk dia yang unik. Tapi bila baca buku ni baru kita tahu maksud sebenar title tu.

Best, byk info yg aku dpt terutamanya pasal Yahya Harun. Ceritanye hidup, takde ayat2 yg feel mcm ayat2 yg sering aku baca dlm novel2 cinta yg lain. Dan tak lupa juga citernye ada kesinambungan agar kita sume yg follow citer takkan luper watak2 yg seblmnyer...

Korang nak tau tak macamana aku blh tetibanya nak guna Dang Wangi sebagai nick name aku...Haha..sebabnya Jebat Iskandar dlm 5 thn 5 bln dan dia muncul semula dlm Rooptop Rant. Kebetulanya plak aku betul2 jumpa Hang Jebat, versi moden.

Okey la.. utk citer terbaru aku kat cni....

Untuk kak An (jika ada baca),
Sorry dah lama tak utus berita, sibuk, kdg2 line broadband x ok dan juga kekeringan idea.

2 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

rajinnya baca buku.....sy ni dah lame tak bace buku..bace majalah ade la.. ;P

DaNG WaNgi said...

Novel blh la..klu blh buku belajar hampeh. Tp cite dia best...

Post a Comment